Skip links

Veelgestelde Vragen

Betaling

Betaalmogelijkheden webshop

Alle prijzen van producten die verkocht worden via www.anubisfashion.nl zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
U kunt kiezen uit verschillende betaalmethoden
anubisfashion.nl biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:
– Betaling met iDeal
– Betaling met Bancontact
– Betaling met kredietkaart (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
– Betaling met Klarna
– Betaling met Sofort Banking

Hoe kan ik via iDeal betalen?

Betaal direct online via uw eigen bank. Dit betekent dat u betaalt in uw gebruikelijke online betaalomgeving. Gemakkelijk en in overeenstemming met de veiligheidseisen van uw bank. Deze betaaldienst is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.

Hoe kan ik met een creditcard betalen?

U kunt uw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Wanneer u voor deze betaalmethode kiest, voert u op de betaalpagina het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de driecijferige CVC-code (de laatste drie cijfers op de achterzijde van uw kaart) in.

Om uw gegevens te beschermen, worden ze volledig gecodeerd verzonden via SSL-servers en zijn ze dus beschermd tegen toegang door derden. Bij de bestelling wordt de betaling geautoriseerd met uw creditcard. Er kan contact worden opgenomen met de kaarthouder om fraude te voorkomen.

Het bedrag wordt pas afgeschreven als de bestelling is geleverd. Indien de gehele bestelling niet kan worden geleverd, wordt alleen het bedrag voor het daadwerkelijk geleverde deel van de bestelling gedebiteerd.

Hoe kan ik met Klarna betalen?

Anubis fashion biedt de mogelijkheid om met Klarna te betalen. Klarna voert het hele proces na de betaling uit. Dit betekent dat u van Klarna per e-mail een digitale acceptgiro ontvangt waarmee u het gekochte product kunt betalen.

Bij Anubis fashion kunt u via Klarna betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van 300 euro. Om uw verzoek om betaling via automatische incasso goed te keuren, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna heeft een strikt beleid inzake gegevensbescherming, zoals beschreven in het privacybeleid. In het onwaarschijnlijke geval dat uw verzoek tot betaling via automatische incasso niet wordt goedgekeurd, kunt u uiteraard het gewenste product met een andere betaalmethode betalen.

Als u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met Klarna. Meer informatie vindt u in het consumentengedeelte van de Klarna-website.

Let op: Zelfs met de Klarna-betalingsmethode moet u twee e-mails van ons ontvangen.

In de eerste e-mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en in de tweede e-mail een bevestiging dat uw betaling door Klarna is goedgekeurd. Heb je deze tweede e-mail niet ontvangen? Dan is uw bestelling waarschijnlijk niet goed doorgekomen en zal daarom niet worden verwerkt.

Hoe kan ik betalen met Sofort Banking?

Anubis fashion biedt de mogelijkheid om te betalen met Sofort Banking. Sofort Banking is eigenlijk een online overdracht met uw internetbankiergegevens.

Op de beveiligde betaalpagina van Sofort GmbH logt u in met uw vertrouwde gegevens voor internetbankieren. Selecteer vervolgens de bankrekening waarmee u wilt betalen. Voer dan de bevestigingscode in en klik op “Doorgaan”. U ontvangt nu een bevestiging van uw bestelling in onze webshop.

Beveiligde betaling

Is winkelen bij anubisfashion.nl veilig?
Winkelen bij Anubis fashion is zeer veilig. Om uw gegevens te beschermen, worden ze volledig gecodeerd verzonden via SSL-servers en zijn ze dus beschermd tegen toegang door derden. Dit betekent dat uw persoonlijke gegevens worden gecodeerd en niet door anderen kunnen worden gezien.

Wij houden ons aan alle regels van de wetgeving inzake gegevensbescherming en alle andere wettelijke vereisten.

En we delen uw persoonlijke gegevens nooit met derden zonder uw toestemming.

Bestel

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke voltooide bestelling wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.

Wat kan ik doen als ik betalingsproblemen heb?

Als het niet mogelijk is om door te gaan met de betaling, ook al heeft u het product al in uw winkelwagen gelegd en een account aangemaakt, raden wij u aan uw browsegeschiedenis te wissen (zie rechtsboven in de internetbrowser, Geschiedenis, Geschiedenis wissen). U kunt het product dan weer toevoegen aan het winkelwagentje en overgaan tot betaling.

Kan ik een bestelling annuleren?

Dit kan alleen als u voor 17.00 uur op de dag van de bestelling een e-mail stuurt naar info@anubisfashion.nl l met vermelding van uw naam, het bestelnummer en de besteldatum. Het is mogelijk dat uw bestelling al verwerkt is. In dat geval kunt u de bestelling alleen annuleren door het pakket terug te sturen.

Service & Garantie

Als het product een defect heeft dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, moet u ons binnen een redelijke termijn na het ontdekken van het defect op de hoogte stellen. Indien het product naar het oordeel van Anubis fashion een gebrek vertoont (dat niet te wijten is aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of gebrek aan onderhoud), zal Anubis fashion het product binnen een door Anubis fashion te bepalen redelijke termijn repareren of vervangen. Tijdens deze reparatie heeft u geen recht op een vervangend product of enige vorm van compensatie. Indien reparatie naar het oordeel van Anubis fashion niet mogelijk is of voor Anubis fashion onredelijk is in verband met de kosten van de reparatie, zal Anubis fashion een vergelijkbaar vervangend product aanbieden. Als dit niet mogelijk is, betalen wij het aankoopbedrag terug.

Indien u de door Anubis fashion gegeven instructies niet opvolgt, het product onjuist gebruikt of het niet onderhoudt, heeft u geen recht op reparatie, vervanging of terugbetaling. Ook vervalt de mogelijkheid om enige vorm van garantie in te roepen als het product is gewijzigd.

Schade aan de volgende onderdelen van het horloge valt niet onder de fabrieksgarantie: glas, armband, kroon/pen en batterij. De fabrieksgarantie doet echter geen afbreuk aan de wettelijke garantie waarop de consument recht heeft. Wettelijke garantie betekent dat een product moet presteren wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.

Neem contact op met

Als u vragen heeft over uw bestelling, stuur dan een e-mail naar info@anubisfashion.nl. Wij behandelen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen.

×